FANDOM

Zoantropy są artylerią Tyranidów. Wystrzeliwane przez nie wiązki psionicznej energii zadają spore obrażenia piechocie jak i ciężkiej piechocie. Jak na artylerię przystało, jego strzały mają pewien obszar działania, dzięki czemu Zoantrop najlepiej wykorzystywać przeciwko licznym armiom wroga. Normalne ataki nie mają specjalnego efektu na pojazdy, ale dzięki umiejętności Skoncentrowany Strzał można wrogą maszynerię chwilowo spowolnić i zadać dość poważne obrażenia. Innym plusem jest to że nie zadaje on swoimi atakami obrażeń sojuszniczym jednostkom, zatem nie trzeba się obawiać tego że przez przypadek zabijemy własny oddział. Minusem Zoantropów jest jednak to że muszą widzieć swój cel, nie mogą strzelać przez wysokie przeszkody jak inna artyleria, mają przy tym również dość mały zasięg, przez co trzeba trzymać ich bardzo blisko linii frontu. Trzeba mieć przez to oko na nich cały czas, bowiem są jednostką bardzo delikatną - kilka strzałów kończy ich żywot, a dopadnięte w walce wręcz ich szanse przeżycia są bardzo małe. Mogą jednak stworzyć tarczę energetyczną dzięki umiejętności Pole Osnowy, co daje im nieco lepszą wytrzymałość. Świadczą także synapsę, jednostki w pobliżu Zoantropa regenerują HP szybciej.

Dawn of War 2Edytuj

Frakcja: Tyranidzi
Plik:Zoan.png

Pancerz: piechota

TIER: 2

Hp: 250

Wigor: 100

Liczba modeli: 1

Rozmiar jednostki: mała

Koszt produkcji: 400 rekwizycji, 40 energii

Koszt uzupełnień: brak

Koszt populacji: 10

Czas produkcji: 25

Ulepszenia: brak

Umiejętności: Pole Osnowy, Skoncentrowany Strzał

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki