Fandom

Dawn of War Polska

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Strategia czasu rzeczywistego, wyprodukowana przez studio Iron Lore i wyda
Sss.jpg
na przez THQ. Ukazała się 4 marca 2008 roku na świecie i 13 marca 2008 roku w Polsce. Trzeci dodatek do gry Warhammer 40,00: Dawn of War. Jest samodzielny, więc nie potrzebuje podstawowej wersji do działania.

Bazuje na stworzonej przez Games Workshop w 1987 roku popularnej grze stołowej Warhammer 40,000.

Nowości w trybie singleplayerEdytuj

Akcja gry dzieje się w układzie Kaurava, gdzie, tak jak w Dark Crusade, musimy go podbić wybraną przez nas rasą. Do wyboru mamy siedem starych i dwie nowe, czyli Siostry Bitwy i Mrocznych Eldarów. Styl rozgrywki nie zmienił się znacząco od poprzedniej części, poza tym że teraz musimy podbić aż 4 planety i 3 księżyce. W praktyce jednak niestety okazuje się że planety mają ledwo po kilka prowincji i w ogólnym rozrachunku nie ma dużo więcej terenów do podbicia niż w Dark Crusade.

Nowości w trybie multiplayerEdytuj

Dwie nowe rasy - Siostry Bitwy i Mroczni Eldarzy. Poza tym jednostki latające dla każdej z ras:

FabułaEdytuj

Nad układem planetarnym Kaurava rozpoczęła się Burza Spaczni, tajemnicza kosmiczna anomalia, która utrudnia poruszanie się tunelami osnowy. Każda z ras zamierza podbić system Kaurava by przejąć kontrolę nad zjawiskiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki