Fandom

Dawn of War Polska

Tarkus

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Weteran setek lat kampanii, sierżant weteran Drużyny Taktycznej. Jest rozsądn
Tarkus.png

Tarkus

y i trudno go rozgniewać. Doskonały jako zastępca dowódcy, ekspert taktyczny.

HistoriaEdytuj

Dowiadujemy się że Tarkus służył razem  Davianem Thule na Kronusie, szybko stał się tam jednym z najcenniejszych doradców kapitana. Wykazał się podczas tej kampanii dwukrotnie - raz podczas walki w mieście Dominium Tau, a po raz drugi w bitwie z Nekronami w ich katakumbach, ochronił wówczas ładunek który miał zniszczyć jaskinię przed Pająkiem Grobowym. Gdy skończyła mu się amunicja do jego boltera, zaszarżował na metalowego potwora i wcisnął mu granat do otworu w głowie. Eksplozja go zniszczyła, ale i pozostawiła potężne blizny na twarzy Tarkusa.

Dawn of War IIEdytuj

Jest pierwszym bohaterem poza naszym Zakonnym Dowódcą jakiego mamy w drużynie w kampanii dla jednego gracza. Jest również najbardziej wszechstronnym z dowódców. Równie dobrze sprawdza się w walce wręcz i na dystans, chociaż nie może używać młotów, dział plazmowych i ciężkich bolterów. Jego drużyna jest najwytrzymalsza ze wszystkich. Jest też bardzo mobilna w odróżnieniu od Dawiana Thula który jest w swym metalowym kolosie (drednocie).

Chaos RisingEdytuj

Może być jednym ze zdrajców, w tym celu jego splugawienie musi mieć najwyższy poziom ze wszystkich bohaterów. Z nowych broni może używać karabinów termicznych.

RetributionEdytuj

Występuje tylko w kampanii Kosmicznych Marines. Po wydarzeniach w poprzedniej części złożył śluby milczenia, przyodział biały hełm weterana i był znany jako Wielki Chorąży. W takiej postaci występuje przez większość gry, aż po pewnych wydarzeniach jest zmuszony przerwać śluby milczenia, od tego momentu w drużynie mamy Tarkusa. Tak jak poprzednio, jest najbardziej wszechstronnym dowódcą, teraz może używać nawet plecaka rakietowego, dział plazmowych, ciężkich bolterów i najpotężniejszych broni do walki wręcz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki