Fandom

Dawn of War Polska

Taldeer

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Arcyprorokini Eldarów z Ulthwe, która wyrządziła duże szkody Gwardi Imperialnej na Lorn V.

Taldeer.jpg

Taldeer w Grze

Winter Assault Edytuj

W Winter Assault Taldeer była dowódcą, którego kontrolujemy grając na Kampani Ładu. W trzeciej misji Generał Sturnn dowiaduje się że to ona pomagała im zniszczyć Bramy Demonów i zniszczyła orkową artylerię. Taldeer i Sturnn zawarli sojusz, lecz Arcyprorokini chciała ich tylko wykorzystać do zniszczenia Nekronów na Lorn V.

Dark CrusadeEdytuj

W tym dodatku również pojawiła się Taldeer, którą można było grać, wybierając kampanie Eldarów, co dowodzi też tego że właśnie ta rasa musiała wygrać w kampanii Winter Assault, we wszystkich innych przypadkach bowiem Arcyprorokini ginie. Tutaj Taldeer też dowodzi armią Eldarów z Ulthwe. Przybyli z powodu przebudzenia się Nekronów, ale i tak zostali pokonani przez Krwawe Kruki pod dowódctwem Daviana Thula . Arcyprorokini została schwytana, przesłuchana i zabita, zapewne strzałem w głowe.

CiekawostkiEdytuj

Taldeer jest także siostrą Ronaha, czyli Eldarskiego łowcy, który po śmierci siostry opuścił Światostatek Ulthwe i stał się wędrowcem.

Po śmierci Taldeer Misztrz Zakonu Azariah Kyras przygarnął jej kamień duszy jako trofeum. Brał on również udział w jej przesłuchaniu. Jeśli wygramy kampanię Eldarów w Dawn of War 2: Retribution Ronah zabierze kamień Kyrasowi i ,,zaprowadzi siostrę do domu".   

Więcej z Fandomu

Losowa wiki