Fandom

Dawn of War Polska

Tajfun Primaris

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Typhon.png

Tajfun Primaris z Orbity

Tajfun Primaris - Planeta porośnięta dżunglą położona w pod sektorze Aurelia. Została skazana na Exterminatus, który został tam przeprowadzony.

OpisEdytuj

Tajfun Primaris był planetą całkowicie porośniętą dżunglą. Mimo wielu surowców naturalnych ta planeta była nie przyjazna dla ludzi tam mieszkających z powodu dżungli, dzikich zwierząt i Orków, to też mieszkańcy musieli się borykać z tymi problemami. Dawniej populacja planety wynosiła tylko ok. miliona ludzi, dzisiaj, po oczyszczeniu Exterminatus nie żyje tam nikt.

Dawn of war II Edytuj

W Dawn of war II ta planeta jest bardzo ważna to tutaj przyleciał Umysł Roju by się pożywić i to tutaj został zniszczony Tyran Roju Alfa. Ukryta była tu także radiolatarnia którą chcieli rozmontować Orkowie pod dowódctwem Flakorwija. W grze musimy ją zdobyć i odebrać Mekaniakom skradzioną część ją zabezpieczyć. Tu także Krwawe Kruki musiały pobrać próbkę toksyn by móc wyleczyć Kapitana Daviana Thula.

Chaos Rising Edytuj

Na tej planecie rozbił się się krążownik Armageddon, zginęła cała załoga, oprócz Zbrojmistrza Martellusa. W Chaos Rising odnajdujesz Martellusa żywego. Nadał on wiadomość za pomocą wieży astronomicznej znalezionej w dżungli. Musimy go uratować przed Orkami i Siłami Chaosu, możemy też przejąć radiolatarnię, lecz to splugawi nasze drużyny, ale za to spowoduje  wyładowanie elektryczne. Na końcu musimy zniszczyć Czempiona Zarazy. Jest też misja opcjonalna, w której musimy zniszczyć Avatara, ale w niej musimy przebić się przez jednostki Eldarów i zniszczyć Avatara Khaina.

Retribution Edytuj

W tej grze na Tajfunie zaczynamy grę, ale przede wszystkim ważne jest to, że Kyras wykiwał nas, że jest na tej planecie, lecz znajdujesz tam tylko Eldarów, którzy odprawiają rytuał. Po zniszczeniu ich dowiadujesz się, że ten rytuał miał na celu nie wypuszczenie floty Ordo Malleus z Osnowy. Flota ta miała na wszystkich planetach pod sekt

Exterminatus.jpg

Oto Tajfun podczas Exterminatusu

ora wykonać Exterminatus. Kyras w ten sposób chciał złożyć ogromną ofiarę, by stać się Księciem Demonów. Exterminatus udało się przeprowadzić. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki