FANDOM

Strażnik Tyrana jest odpowiednikiem maszyn krączących innych ras, takich jak Mordodredy  Orków czy Władca Upiorów Eldarów. To co go od nich wyróżnia to brak pancerza pojazdu, są oni super-ciężką piechotą. Mają za mniej-więcej 1000 punktów życia więcej od jego odpowiedników. Ważnym jest aby trzymać go blisko jakiejkolwiek jednostki synaptycznej, np. Wojowników, bowiem bez wsparcia synapsy jest bardzo, bardzo powolny. Atakuje tylko i wyłącznie wręcz, jest skuteczny przeciw każdemu rodzajowi przeciwnika, co więcej jego ataki są szybkie oraz zadają piechocie rozproszone obrażenia. Nie da się go wycofać ani przygwoździć. Aby uleczyć go zdala od bazy można użyć umiejętności Osłaniająca Powłoka, która uniemożliwa ruch oraz walkę, ale znacznie przyśpiesza regenerację zdrowia oraz daje pancerz pojazdu na czas jej działania. Jest to jednostka świetna do prowadzenia ataków na dobrze bronione linie przeciwnika, także dzięki umiejętności Szarży, wówczas Strażnik rozrzuca i zadaje obrażenia wszystkiemu na swojej drodze, ewentualnie może służyć do ucieczki.

Chaos RisingEdytuj

Frakcja: Tyranidzi
Plik:St.png

Pancerz: super-ciężka piechota

Tier: 2

HP: 2250

Wigor: 100

Rozmiar jednostki: duża

Koszt jednostki: 400 rekwizycji, 55 energii

Koszt populacji: 15

Czas produkcji: 30 sekund

Ulepszenia: brak

Umiejętności: Szarża, Osłaniająca Powłoka

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki