Fandom

Dawn of War Polska

Shas'O'Kais

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Komandor Tau, uczeń Komandora Puertide. Został wysłany na Kronusa by odeprzeć ataki obcych sił na ich kolonię. Wykonywał przy tym polecenia Niebianina Aun'ela Shi'Oresa. ,,Kais" znaczy w języku Tau utalentowany.
Kais.jpg

Shas'O'Kais

Dark CrusadeEdytuj

Głęboko wierzący w Większe Dobro. Zawsze dawał też szansę na poddanie się swoim wrogom, nawet orkom. Wojna na planecie nie potoczyła się jednak po jego myśli. Kosmiczni Marines pod wodzą Daviana Thule zaatakowali Tash'n, czyli miasto gdzie mieściła się główna baza Tau. Napastnicy postanowili zaatakować w najbardziej czuły punkt - Niebiania. Po śmierci duchowego przywódcy obcych, zostali oni mentalnie złamani. Sam Kais przeżył, ponieważ zaraz po śmierci Aun'ela kazał ewakuować miasto i uciekać. Nie wiadomo jak potoczyły się jego dalsze losy.

Wyposażony był w prototypowy pancerz bojowy XV88. Na początku miał tylko działko pulsowe, jednak zbroje tego typu umożliwiają dodanie wielu różynch typów uzbrojenia, jak karabiny plazmowe, miotacze ognia czy wyrzutnie rakiet, a także dać pole maskujące zapewniające infiltrację lub plecak rakietowy, umożliwiający latanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki