FANDOM

Meridian - Planeta kuźnia i stolica pod sektora Aurelia.

Dawn of war II Edytuj

Meridian.jpg

Meridian Widziany z Orbity

Przed inwazją tyranidów na Meridianie władzę sprawował Gubernator rodu Vandis, jednakże kiedy dowiedział się o inwazji Xenos on i cały ród Vandis uciekł. Znajduje się tam Anielska Kuźnia, która niezbędna była do wytworzenia broni przeciwko tyranidom, lecz Eldarzy oczywiście chcie;i ją zniszczyć ponieważ lubili swój Światostatek i pragnęli go uratować. Kiedy w grze zabije się Arcyprorokinię która chciała wybuchnąć Anielską Kuźnie i spowodować wybuch niszczący cały pod sektor (i przy okazji Tyrki) mówi "Nawet wy musicie wiedzieć, że trzy ludzkie światy to uczciwa cena za Światostatek". Na końcu zarządca Devrosa stała się Gubernatorem.

Chaos Rising Edytuj

Tutaj właśnie po raz pierwszy spotykamy Siły Chaosu. Można też wykonać 2 misje opcjonalne, jedna polega na zniszczeniu wszystkich budowli Chasu, druga na obronie Pałacu Gubernatora (nie wykonanie tej misji plugawi nasze drużyny).

Retribution Edytuj

W Retribution są tam tylko dwie misje. W pierwszej trzeba zniszczyć bazę renegantów, po czym dowiadujemy się o tym że Kyras na 100% jest zdrajcą. Druga to misja opcjonalna z Orkami. Trzeba w niej przejąć i utrzymać trzy węzły zasilające, (jest też misja z Dziwolongiem którego polecam zabić, ponieważ mogą od niego wylecieć fajne przedmioty) po czym wyjedzie "Stokrotka" która jest Pancerfurą. Trzeba ją zwabić na beczki z paliwem i dopiero w tedy można ja zabić. W tej misji gdy będziesz grać Orkami zdobędziesz Pancerfurę.

Źródła Edytuj

Dawn of war II

Dawn of war II: Chaos Rising

Dawn of war II: Retribution

Więcej z Fandomu

Losowa wiki