FANDOM

Lukas Alexander

Lukas Alexander we własnej osobie

Generał 1. Regimentu Wyzwolicieli Kronusa. Regiment ten nazywa się tak, ponieważ miał za zadanie wyzwolenie ludzi na planecie spod rządów Tau. 

Dark CrusadeEdytuj

Lukas Alexander został wysłany na Kronusa, by wytropić i schwytać Arcyprorokini Taldeer po jej działaniach na Lorn V. Gdy w jednym z miast odnaleźli Działo Tytana, Kapłani Maszyny rozpoczęli wykopaliska tej ogromnej broni z ery Herezji Horusa, a Generał otrzymał drugi rozkaz, a mianowicie taki, by odbić planetę dla Imperium, został także mianowany Gubernatorem. Davian Thule i jego Krwawe Kruki miały rozkaz oczyszczenia planety, jednak Lukas Alexander nie chciał się wycować, co spowodowało konflikt między nimi. Podczas szturmu Krwawych Kruków na Zatokę Zwycięstwa Lukas Alexander zginął, jego pałac został zniszczony, a Kapitan Gregor Vash wezwał Kapłana Maszyny by przeciążył rdzeń Działa Tytana - powstała przy tym eksplozja zniszczyła całe miasto.

Na wyposażeniu Lukasa Alexandra znajdują się pazury energetyczne i bolter przymontowany do nadgarstka, a także ubiór wysokiego rangą oficera Gwardii Imperialnej.

ŹródłaEdytuj

Dawn of war: Dark crusade

Lexianum.com