FANDOM

OpisEdytuj

Land.raid.red.port.jpg
Super-ciężka jednostka Kosmicznych Marines. Transporter, jedyny który jest w stanie przewozić jednostki Terminatorów. Ponadto jest to jedyny pojazd nie kroczący w grze nie otrzymuje zwiększonych obrażeń przy trafieniu w tylni pancerz. Jest bardzo wolny, co należy mieć na uwadze przy wysyłaniu go daleko do przodu. Dorwany przez zmasowany atak wroga nie ma szans na ucieczkę.

Wyposażony w przeciwpiechotne działko szturmowe oraz  sprzężone miotacze ognia. Poza tym na przodzie umieszczone jest także działo melta, skuteczne przeciwko pojazdom. Posiada również umiejętność, która pozwala wystrzelić ładunki wybuchowe, obejmujący cały obszar przed tym pojazdem. Cały ten arsenał sprawia że Land Raider na krótki i średni dystans błyskawicznie eliminuje wrogą piechotę. Brakuje mu jednak uzbrojenia dalekozasięgowego oraz broni które realnie mogłyby zagrozić pojazdom.

Land Raider w armii gracza - oraz jego sojuszników - jest w stanie służyć jako mobilna baza, gdyż posiada możłiwość wycofania się do niego i uzupełniania przy nim jednostek, chociaż nie świadczy aury regeneracyjnej jak kwatera główna.

StatystykiEdytuj

Frakcja              Kosmiczni Marines
Pancerz pojazd
Tier 3
HP

3000

Wigor brak
Rozmiar jednostki ogromna
Koszt jednostki 800 rekwizycji 200 energii
Koszt populacji 20
Czas produkcji 75 sekund
Ulepszenia brak
Umiejętności Wyjdź, Zapora z Ładunków WybuchowychRadiolatarnia Ewakuacyjna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki