Fandom

Dawn of War Polska

Kronikarz (Dawn of War II)

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

OpisEdytuj

Kronik.dow2.port.jpg
Dodatkowy bohater Kosmicznych Marines dostępny na T2. Połączenie wytrzymałości i siły Astartes z mocą psionika. Zadaje niezłe obrażenia w walce wręcz, chociaż najważniejsze są jego moce psioniczne. Na początku Kronikarz dysponuje tylko dwoma: Porażeniem - to moc ofensywna, atak obszarowy doskonały na duże grupki lekkiej piechoty; oraz Przyspieszeniem - mocą wspomagająca, powoduje że na krótki okres czasu staje sie bardzo wytrzymały na wszelkie obrażenia zasięgowe i porusza sie z zawrotną prędkością.

Przy zakupie Księgi Czasu otrzymuje bardzo przydatną moc: Zasłona Czasu. Pozwala ona wybranej jednostne na okres 12 sekund osiągnąć dużą prędkość i zniwelować rozstawianie broni - co jest świetne w połączeniu z Drużyną Ciężkiego Wsparcia. Przy zakupie Kaptura Psionicznego otrzymuje z kolei Wrota Nieskończoności. Teleportuje wybraną przyjazną jednostkę w miejsce Kronikarza. Przy zakupie Kostura Psionicznego otrzymuje moc: Bariera Mocy. Po jej użyciu psionik tworzy bariere która wypycha piechotę. Bariera wzrasta co sekunde powodując powalenie coraz większych odziałów piechoty.

  • Używanie Bariery Mocy na szarżujące jednostki piechoty wroga oraz powoduje powalenie jej i oddalenie od własnych jednostek.
  • Posiada Aurę która inspiruje Kosmicznych Marines gdy Kronikarz zabija wroga. Zwiększa to ich wytrzymałość i zadawane obrażenia.
  • Moc Zasłona Czasu jest bardzo przydatna w połączeniu z oddziałami wymagającymi rozstawienia.

StatystykiEdytuj

Frakcja              Kosmiczni Marines
Pancerz piechota
Tier 2
HP

700

Wigor 100
Liczba modeli 1
Rozmiar jednostki mała
Koszt jednostki 350 rekwizycji, 60 energii
Koszt uzupełnień brak
Koszt populacji 5
Czas produkcji 25 sekund
Ulepszenia Kostur Psioniczny, Kaptur Psioniczny, Księga Czasu
Umiejętności Przyśpieszenie, Porażenie, Zasłona Czasu, Bariera Mocy, Wrota Nieskończoności

Więcej z Fandomu

Losowa wiki