Fandom

Dawn of War Polska

Firaeveus Carron

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Firaeveus-carron-foto.jpg

Rzeczony Pan

Firaeveus Carron (kurde ale trudne imię) był Lordem Chaosu z Legionu Alfa. Dowodził siłami Chaosu  w trakcie konfliktu w systemie Kaurava.

OpisEdytuj

Carron wyglądał jak typowy Lord Chaosu z Dawn of War. Mimo, że wyznawał Chaos Niepodzielny, najbardziej faworyzował boga krwi i czaszek, Khorna. Bardzo łatwo go rozwścieczyć (wystarczy, na przykład, Transporter typu Rhino).

LosEdytuj

Carron założył swoją bazę na Kauravie IV. W swojej stolicy kazał wybudować fabrykę Plugawicieli, Piekielnych Szponów i 5 kaplic ku czci Khorna. Kaplice te generowały nad jego bazą pole Osnowy, które natychmiast zabijało każdego, kto w nie wszedł i nie był oddany Chaosowi. Jednak nie pomyślał, że kaplice można zniszczyć. Gdy wróg znisczył pierwszą kaplicę, Carron zrozumiał, że są zniszczalne i kazał ich bronić. Jednak jego sługi nie były w stanie odeprzeć tak silnego wroga. Gdy zrobiło się gorąco, wezwał Krwiopijca, jednak do nadal nie wystarczyło. Gdy kaplice upadły baza była odsłonięta i właściwie bez obrony. Wszyscy wyznawcy Chaosu zostali zabici, a Carron zginął z rąk wrogiego dowódcy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki