Fandom

Dawn of War Polska

Cyrus

121stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sierżant  zwiadowców Zakonu Krwawych Kruków. Weteran dziesiątek kampanii, mimo iż już dawno mógł zostać
Cyrek.jpg

Cyrus

,,prawdziwym" Kosmicznym Marine, wolał oddać się szkoleniu nowicjuszy. Jest postrzegany przez swoich uczniów jako wymagający, ponoć jedna pochwała od Cyrusa jest warta dla nich więcej niż dziesięć zakonnych odznaczeń.

Znany jest z niekonwencjonalnych taktyk, często działa wbrew Kodeksowi, przez co często nie znajduje aprobaty u swych braci zakonnych. Zdołał jednak tym zwrócić uwagę Szwadronów Śmierci (Deathwatch), Zakonu wyspecjalizowanemu w zwalczaniu xenos. Dzięsiątki lat służby w tej organizacji zaowocowały wielkim doświadczeniem i znajomością cech każdego rodzaju obcych.

Dowiadujemy się podczas jednego z dialogów że służył pod rozkazami kapitana Indricka Boreale podczas kampanii w układzie Kaurava w poprzedniej odsłonie cyklu, Dawn of War - Soulstorm. Potwierdza on to, że kanonicznie ta wojna dla Krwawych Kruków zakończyła się tragicznie. Zginał tam i Indrick, lecz także mnóstwo Astartes, w tym także jego zwiadowców.

Dawn of War 2Edytuj

Otrzymujemy go w drugiej misji, gdzie wykorzystujemy jego umiejętności do oczyszczenia wioski.

Jest to najmniej wytrzymały bohater ze wszystkich. W drużynie posiada dwóch innych skautów. Należy go wykorzystywać jako wsparcie ogniowe, zwiad, lub do zmiękczania wrogich sił przed atakiem reszty drużyny, np. rzucając w infiltracji granaty do budynków by pozbyć się obcych. Jeśli zostanie wykryty, natychmiast należy zwiadowców wycofać.

Może korzystać wyłącznie z lekkiej broni palnej takiej jak boltery, miotacze ognia, strzelby lub karabiny snajperskie.

Chaos RisingEdytuj

Do jego wyposażenia dochodzą granatniki. Może być zdrajcą, jeżeli poziom jego spaczenia jest najwyższy w drużynie.

RetributionEdytuj

Pojawia się tylko w kampanii Kosmicznych Marines. Po wydarzeniach w Chaos Rising, Apollo Diomedes ciągle wierzy w niewinność Kyrasa, Mistrza Zakonu. Cyrus próbuje sprowadzić go na ziemię, ale nie udaje mu się to do czasu aż Kyras sam się nie ujawni.

Jego rola jest identyczna jak w poprzenich częściach, z tą różnicą że teraz działa sam, bez dwóch zwiadowców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki