FANDOM

HistoriaEdytuj

Jałowy, pustynny i feudalny glob. Po zniszczeniu Cyrene Cal
Calderis

Calderis

deris stało się główną planetą rekrutacyjną Krwawych Kruków.. Populacja wynosi około 25 milionów. Stolicą planety jest miasto Argus.

Ludzie od wieków dzielili ten świat razem z Orkami, z którymi toczyli ciągłe wojny. Ciągła walka z zielonoskórymi i ciężkie warunki do życia hartują wojowników, a co jakiś czas najbardziej obiecujący zostają wybrani do szeregów Zakonów i służą tam jako Zwiadowcy, do czasu ich przemiany na prawdziwych Astartes.

Dawn of War 2Edytuj

Zaczynamy tutaj grę, wykonując kilka misji. W ostatnim czasie agresywność orków na planecie zwiększyła się, a także polepszyła się jakość ich uzbrojenia a także samy zielonoskórych było więcej niż zwykle. Nasz Zakonny Dowódca został wysłany by wspomóc kapitana Thule irekrutów którymi dowodził w walce z Orkami. Okazuje się że dowodzi nimi Mek Złobzyk, który po kilku dniach atakuje stolicę planety, Argus. Po zabiciu wodza i odparciu ofensywy, świat zostaje zaatakowany przez Tyranidów.

Chaos RisingEdytuj

Argus

Argus, stolica Calderis

Podobnie jak na innych planetach układu Aurelia, rozsprzestrzeniła się tu skaza Chaosu. Na Calderis znajduje się również baza główna Gwardii Honorowej Krwawych Kruków.==Retribution== Wykonujemy tu dwie misje. Pierwsza polega na pokonaniu Krwawych Kruków służących Kyrasowi, a druga na zniszczeniu hordy Orków Herszta Mordobija.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki