FANDOM

Planeta znajdująca się w pod sektorze Aurelia, niegdyś piękna i zielona, teraz skuta lodem nie zdatna do zamieszkania arktyczna planeta.

Przed akcją gry Edytuj

Kiedy Aurelia była jeszcze zdatna do zamieszkania była stolicą tego pod sektora. Pewnego dnia została wyrzucona z orbity gdzie całkowicie zamarzła. Po jakimś czasie została wciągnięta przez Osnowę. Gdy zniknęła stolicą stał się Meridian.

Chaos Rising Edytuj

Aurelia1.jpg

Aurelia z orbity

Gdy powróciła z Osnowy Krwawe Kruki otrzymały sygnał S.O.S, jednak okazało się, że został on wysłany przez zdradzieckich Gwardzistów z rodu Vandis. Po zlikwidowaniu reneganów Krwawe Kruki otrzymały następny sygnał S.O.S, tym razem od kronikarza Jonaha Oriona, który razem z byłym zastępcom Daviana Thula Edymionem wyruszyli na ekspedycje by sprawdzić co robią Eldarzy na Aurleli. Davian Thule koniecznie chciał tam wyruszyć, ponieważ chciał uratować Edymiona, który, jak później się okazało, poległ bohaterską śmiercią ratując Jonaha przed Eldarskim Władcą Upiorów. Eldarzy wykopywali maszyny Upiorna Straż, w których umieścili Kamienie Duszy  Na Aurelie zawitali także Eliphas Pogrobowiec, który poległ na Kronusie lecz został ożywiony przez Araghasta Łupieżcę, który także przybył na Aurelie. Planem Eliphasa było ożywienie Wielkiego Nieczystego Ulkaira uwięzionego niegdyś przez Kronikarza Kyrasa. Planem Araghasta było zgrabienie czterech planet pod sektora Aureli. Araghast pewnego pięknego zimowego (jak to w końcu zazwyczaj na Aureli bywa) dnia zdradził Krwawym Krukom swe położenie, po czym powiedział im, że są tchórzami i takie tam wnerwianki, po czym Krwawe Kruki przybyły tam gdzie on był. Araghast grzecznie się z nimi przywitał mówiąc ,,Eliphas open a portal!" po czym uciekł sami domyślacie się chyba w jaki sposób. Kiedy Krwawe Kruki się spotkały z nim ponownie rozpoczęła się zacięta walka w której Araghast zginąłby lecz zażądał od Eliphasa kolejnego portalu i tak oto znowu uciekł. Gdy Krwawe Kruki go odnalazły poraz drugi zaczęła się walka. Kiedy Araghast był bliski śmierci poprosił Eliphasa o otworzenie portalu, lecz Eliphas stwierdził że nie otworzy. Araghast  zginął, a Eliphas uciekł. Eliphas po pozbyciu się Araghasta postawnowił przebudzić Wielkiego Nieczystego Ulkaira, gdy to już uczynił Krwawe Kruki wyruszyły do Twierdzy Selenon (tak się nazywa to miejsce gdzie był Ulkair) z zamiarem zniszczenia go. Gdy doszli do pewnego miejsca postanowili się rozejść. Zakonny Dowódca Aramus, Cyrus, Tarkus, Jonah, Thaddeus, Davian Thule, poszli do Ulkaira a Gabriel Agelos i jego wojska pilnowali drogi do Ulkaira by Chaosiarze nie próbowali wspierać Wielkiego Nieczystego. Po drodze Aramus i jego jednostki spotkali Eliphsa który chciał ich zabić, aby ochronić Ulkaira.Gdy Eliphas był bliski śmierci uciekł teleportujac się pozostawiając drogę wolną do Ulkaira. Przebieg walki z Ulkairem nie jest znany, można tylko powiedzieć, że Krwawe Kruki wygrały. W nagrodę za Pokonanie Ulkaira Aramus został mianowany Kapitanem 4. Kompani Krwawych Kruków.

RetributionEdytuj

Planeta przez to że była całkowicie skuta lodem, nie nadawała się do życia. Został tam wysłany jedynie kontyngent Gwardzistów, którzy zostali zresztą w większości opętani przez siły Chaosu. Zdradzieccy Marines z Czarnego Legionu wybudowali tam wrota do Osnowy, zostały jednak zniszczone przez gracza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki