FANDOM

Kapitan Gwardii Honorowej Krwawych Kruków. Wcześniej przez prawie dwieście lat dowodz
Apollo.jpg

Apollo Diomedes

ił Pierwszą Kompanią.

Jego największe zwycięstwo miało miejsce na planecie Obscurus. Jednego dnia, zgładził tam potężnego orkowego Herszta, oraz Czarnoksiężnika Chaosu Anuphansa Okrutnego. Po tym sukcesie został mianowany na Kapitana Gwardii Honorowej przez samego Mistrza Zakonu.

Mimo iż służył Kyrasowi, który oddał się Mrocznym Bogom, sam Apollo nie został splugawiony, gdyż nie miał pojęcia o tajemnym pakcie między Mistrzem Zakonu a Chaosem.

Chaos RisingEdytuj

Podczas szturmu na bazę Gwardii Honorowej, mamy wybór czy chcemy zabić Apolla czy nie. Uśmiercenie kapitana splugawi nasze jednostki.

RetributionEdytuj

Jest głównym bohaterem kampanii Kosmicznych Marines. Po 10 latach od wydarzeń z Chaos Rising, spotykamy go polującego na Elifiasza Pogrobowca na planecie Tajfun Primaris. Mimo dowodów na to, że Kyras oddał się Mrocznym Bogom, nie chce przyjąć tego faktu do wiadomości i nadal mu służy. Dopiero gdy Mistrz Zakonu zastawił na bohaterów pułapkę, ściągając ich na planetę gdzie ma odbyć się Exterminatus, Apollo zrozumiał że służy heretykowi, po czym wyrusza na planetę Cyrene by go zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki